Friday, August 25, 2017

[Testimoni] Air Tangan Bonda

Okey, hari ni bukan nak cerita pasal resepi memasak taw. Tu biar Rozita Che Wan je yang cerita. Hari ni saya nak cerita sikit tentang klien kami yang paling muda n comel. 
.
Nama dia adik S (bukan nama sebenar), umur adik ni 1 tahun 9 bulan. Tapi perkembangannya macam baby umur 11 bulan. Macam mana tu??
Hah, selalunya kanak2 umur 1 tahun 9 bulan ni dah boleh duduk dengan betul, berdiri, berjalan sendiri, berlari sikit2. Betul kan?
Tapi.. Adik S ni masih duduk dengan support tangannya, belum boleh berdiri sendiri. Dan kebanyakan masanya dihabiskan dengan berbaring ataupun merangkak.
.
Sebenarnya adik S memang ada follow up dengan fisio di hospital, tapi oleh kerana bapanya bekerja jauh, ibunya pula mengahadapi kekangan masa untuk ke hospital kerana bekerja. Maka, mereka memilih untuk membuat fisioterapi di rumah atas kesedaran betapa pentingnya fisio untuk perkembangan adik S.
.
Alhamdulillah, walaupun baru sekali sesi bersama kami, tapi disebabkan semangat dan usaha dari ibu adik S yang konsisten. Adik S telah mula menunjukkan perubahan2 positif.




Apa2 pun semua ni kuasa Allah, tapi mungkin juga kasih sayang dan keikhlasan dari seorang ibu yang berusaha untuk melihat anaknya membesar seperti kanak2 lain juga membantu. Doa ibu kan mustajab. ðŸ˜Š
.
Ada busy parents yang nak buat fisio kat rumah jugak??
>> whatapps 0132935318
>> whatapps 0132935318
>> whatapps 0132935318
Atau boleh terus klik link ni untuk hubungi kamihttp://BigHeartPhysio.wasap.my

No comments:

Post a Comment