Friday, April 1, 2016

ARRGHHH!!!! Stresssnyeee..

Anda pernah tak? Bangun awal-awal pagi dan 'skip' breakfast semata-mata nak kejar appoinment kat hospital?

Tapi....bila keluar rumah terus terperangkap dalam traffic jammed. Sampai je hospital, dah la bayar parking mahal, sekali nak jumpa parking kosong pun susah. Sudahnya, parking lah kat tempat yang jauh dari bangunan hospital.

Maka, menapaklah kita dengan bermandikan peluh ke jabatan fisioterapi. Ingatkan dah lepas azab, sekali orang kaunter kata system down dan kena daftar kat kaunter utama. Aduh....sabar je la. Dengan peluh tak sempat kering, kita pun pergi la ke kaunter utama dengan harapan nak cepat-cepat settlekan pendaftaran.

Tapi , harapan hanya tinggal harapan, masih ramai lagi yang menunggu untuk didaftarkan. Ya Allah, bila nak sampai giliran ni. Perut dah bergendang macam konsert Awie ni. Nak tinggalkan kaunter, kang nombor terlepas kena ambil nombor lain pulak. Huh.. tak sanggup - tak sanggup. Erm..lepas apoinment ni, nak rushing balik ofice pulak. Semalam dah puas merayu kat bos nak mintak time off je, sebab cuti rehat dah nak habis. Hmm.. ujian betul....

So, lepas bayar dan daftar semua, menapaklah semula ke jabatan fisioterapi. Rasa nak tercabut kaki, jalan ke sana ke sini, berdiri lama tunggu giliran lagi sebab tempat duduk semua full. Ni bukan setakat mandi peluh, ni dah mandi 'air terjun' peluh.

Aduh...menunggu lagi sekali. Harap-harap la tak kena gastrik. Perut dah la lapar sangat ni. Tapi macam biasa lah, kalau terlepas appoinment nanti menyesal seumur hidup. Nasib baik takde kencing manis, kalau tak boleh pengsan tak makan dari pagi.

Woww!! Finally sampai pun masa yang ditunggu-tungu. Tapi... Ramainya orang dalam bilik rawatan ni. Macam mana nak dapatkan rawatan kalau macam ni.

Fuhhh... Part ni betul-betul menguji kesabaran. Spend time almost 2 HOURS nak dapatkan rawatan, tapi rawatan yang diberikan hanyalah 20 MINIT sahaja dari A-Z. Fikirkan nak berperang dengan jammed time balik nanti. Aduhh... Sesaknya nafas rasa.

Akhirnya daripada plan nak ambil time off sahaja, maka terpaksa lah kita call bos untuk mintak cuti sebab confirm-confirm lebih dari 4 jam tak masuk office.

Saya Mohd Helmi bin Kamal dari syarikat Big Heart Physio. Kepakaran kami adalah dalam bidang fisiotetapi. Kami membantu pesakit strok dan sakit belakang mendapatkan rawatan SEMUDAH dengan membuat 1 PANGGILAN sahaja. Anda tidak perlu mengharungi semua masalah yang saya nyatakan di atas.

Sempena bulan kelahiran syarikat kami, kami ingin memberikan rundingan PERCUMA yang bernilai RM200 kepada sesiapa yang menghubungi kami sepanjang bulan April ini. Saya ulangi, rundingan PERCUMA yang nilainya adalah sebanyak RM200.

Hubungi kami segara di talian 012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini) atau PM kami di Fb Bigheartphysio. Pastikan anda like  Fb pages kami untuk mengetahui update-update terkini dari kami.

Cepat-cepat, jangan lepaskan peluang ini, jika terlewat anda akan ulang kembali penyeksaan anda sekali lagi.

Ketenangan jiwa anda, keutamaan kami.

Love,
Fb page: Big Heart Physio
012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini)

#bigheartphysio #fisioterapirumahkerumah

No comments:

Post a Comment