Thursday, April 7, 2016

MAK AIIHHH !!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya doakan anda yang membaca post ini kaya dan berjaya.

Hari ini saya ingin berkongsi khabaran sedih dari seorang hamba Allah yang menjalankan rawatan fisioterapi disalah sebuah hospital swasta. Beliau mengadu bahawa beliau terpaksa menunggu selama sejam untuk mendapatkan rawatan pada ibu jari beliau. Apa yang lebih menyedihkan rawatan yang diberikan hanyalah beberapa minit sahaja dan kos yang terpaksa ditanggung juga agak tinggi.

treatment


Tidakkah anda semua sedar dalam dunia yang penuh dengan perlumbaan ini, masa itu sangat berharga. Jika kita terlewat, walaupun seminit, perubahan yang besar bakal berlaku. Contohnya, jika kebiasaanya anda keluar rumah pada pukul 6 pagi, tetapi disebabkan anda terlewat bangun pada hari itu anda keluar pada pukul 6.10 pagi. Dalam satu minit ini anda mungkin terperangkap dalam traffic jammed, menyebabkan anda terlepas KTM komuter pada masa yang anda selalu naiki, dan seterusnya menyebabkan anda tidak dapat hadir untuk meeting penting pada pagi itu.

Demi menghargai masa anda, kami berbesar hati memberikan rawatan fisioterapi hingga ke DEPAN pintu rumah atau pejabat anda. Anda hanya perlu menghubungi kami (012-2998620 / 013-2935318) dan kami akan datang ke tempat anda. SEMUDAH itu sahaja, tanpa perlu menghabiskan masa anda dengan menunggu giliran mahupun masa perjalanan.

"KETENANGAN JIWA ANDA, KEUTAMAAN KAMI"

No comments:

Post a Comment