Tuesday, April 5, 2016

MAGIC HAND???

Alhamdulillah ala kulli nikmah. Dapat feedback positif dari patient SAKIT BELAKANG tadi. Skala sakit dari 8 TURUN kepada 1.

Sakit belakang adalah antara sakit yang sangat membuatkan kita TIDAK SELESA. Sakit belakang juga boleh menyebabkan KESAKITAN LAIN seperti sakit tengkuk, sakit bahu, sakit lutut serta sakit tumit jika DIBIARKAN tanpa mendapatkan rawatan yang sepatutnya.

Saya dan team saya dari syarikat Big Heart Physio. Kepakaran kami adalah dalam bidang fisiotetapi. Kami membantu pesakit SAKIT BELAKANG mendapatkan rawatan SEMUDAH dengan membuat 1 PANGGILAN sahaja. Anda tidak perlu mengharungi semua masalah yang saya nyatakan di atas.

Sempena bulan kelahiran syarikat kami, kami ingin memberikan rundingan PERCUMA yang bernilai RM200 kepada sesiapa yang menghubungi kami sepanjang bulan April ini.

Hubungi kami segara di talian (call/whatapps) 012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini) atau PM kami di Fbhttps://m.facebook.com/bigheartphysio. Jom like Fb pages kami dan follow kami di www.bigheartphysio.blogspot.comuntuk mengetahui update-update terkini dari kami.

Sanggupkah anda membiarkan kesakitan anda menghantui seumur hidup anda?? hidup ini amat singkat untuk dibazirkan dgn menahan kesakitan.

"KETENANGAN JIWA ANDA, KEUTAMAAN KAMI"

smile emoticon

No comments:

Post a Comment