Tuesday, June 14, 2016

4 TIPS MENJADI LELAKI SUPER POWER… !!!

Ha.. hari ni saya post awal sikit, semalam busy dengan si kerja dan si kecil, tu yang post lambat. Hari ni dah masuk mode bertenang dah.

Semalam saya ada janji something, jadi hari ni saya akan tunaikan insyaALLAH. Saya akan share tips bagaimana untuk menjadi lelaki super power.

Bukan minum tongkat ali dan bukan jadi macam kartun dragon ball jadi super saiya, tapi lebih power dari tu.

Tips #1

Banyakkan istighfar, tapi bukan macam keretapi ekspres dan bukan macam touch n go tapi dengan penghayatan. Cuba dengan 100 x dulu, dah biasa nanti boleh tambah.

Tips #2

Banyakkan selawat keatas nabi Muhammad s.a.w. Yang ini pun jangan laju macam bullet train kat Jepun, kena faham maksud baru lagi SYIOK…

Tips #3

Mengaji, bukan mengaji kat universiti ke kat sekolah tapi mengajji al-quran, feeling dia lain giler, pelik tapi best….

Tips #4

Bangun Qiamullail. Hah, ni bila da bangun malam2 tu jangan bangun nak pergi toilet je, tak pun jangan bangun pagi2 buta tengok bola je, nak power kenalah berkorban sikit.

Ok, simple je kan, tak payah nak buat benda pelik2. Tapi serius, saya tak tipu, cubalah, anda akan rasa badan anda macam super saiya lepas tu, bukan sekejap tapi lama bertahan. Tapi lepas tu janganlah buat benda tak baik, nanti aura (kuasa super saiya) anda akan turun balik.

Baca je tak guna, kena amalkan baru nampak hasilnya. Jangan percaya, tapi buat je. Anda akan lebih mudah lembut hati dan akan senang je nangis kerana Allah.

p/s: wanita2 pun boleh cuba taw. =)

Love,
Fb page: Big Heart Physio
012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini)

#bigheartphysio #fisioterapirumahkerumah #bangi #kajang #putrajaya

No comments:

Post a Comment