Monday, May 30, 2016

SANGGUPKAH ANDA MELIHAT INSAN YANG ANDA SAYANGI JATUH TERGOLEK??

Kebanyakan orang berusaha mengangkat dan mengalihkan pasangan mereka yang terlantar dan tidak mampu bergerak, secara bersendirian iaitu seorang diri.

Nama saya adalah Nor'aini Mardhiah. Saya adalah pemilik syarikat Big Heart Physio. Saya berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Fisioterapi dan berpengalaman membuat rawatan fisioterapi selama 4 tahun.

Kepakaran syarikat kami adalah membantu pesakit yang terlantar dan juga pasangannya untuk mendapatkan hidup yang lebih tenang dan bahagia bersama-sama.

Masalahnya adalah, dulu saya selalu lihat ramai pasangan suami isteri yang bermasam muka ketika berada di hospital membuat rawatan fisioterapi. Apabila diselidiki, rupa-rupanya pasangan ini telah bergaduh sewaktu hendak datang melakukan rawatan.

Punca pergaduhan pula adalah disebabkan si isteri tersalah cara mengangkat dan mengalihkan suami lalu menyebabkan si suami telah terjatuh lalu menghempap isteri. Pasangan ini memang selalu bergaduh disebabkan isu ini.

Sumber: google

Sehinggalah pasangan ini menjumpai syarikat kami dan memilih membuat rawatan fisioterapi dengan kami di rumah mereka sendiri. Tempat yang merupakan syurga bagi mereka.

Tiada lagi isu bermasam muka suami isteri, tiada lagi isu jatuh tergolek mahupun isu dihempap. Mereka menjadi seperti pasangan yang baru berkahwin. Mereka sangat bahagia melayari hari-hari mereka bersama-sama. Setiap detik diisi dengan senyuman.

Jika anda juga mahu merasai kebahagiaan seperti pasangan yang baru mendirikan rumah tangga seperti ini. Anda boleh hubungi kami di 013-2935318 untuk mendapatkan rawatan ini secara percuma. Tawaran ini hanya untuk 5 pasangan yang terawal sahaja.

Love,
Fb page: Big Heart Physio
012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini)

#bigheartphysio #fisioterapirumahkerumah

No comments:

Post a Comment