Thursday, August 18, 2016

TAK SABAR-SABAR

Ni cerita malam semalam.

Ada sorang klien saya ni cuti buat rawatan dengan saya sebab dia nak ikut satu NGO ni buat program kat Phnom Penh.

Tapi semalam, belum sampai Malaysia lagi, petang tu dia dah buat appoinment siap2 dengan saya.
Dia dijangka sampai KLIA pukul 7.30 malam.
Jadi, dia suruh saya datang rumah dia pukul 9.30 malam.
Amboi.. Tak sabar2 nak jumpa saya ni, sampai tak sempat nak tunggu esok. 😁

So, malam tadi pun saya ni siap2 la nak pergi rumah klien ni.
Saya jarang buat appoinment dengan klien malam sebenarnya, sebab selalunya malam saya nak spend time dengan family.
Tapi tak pe la, demi mencari sesuap nasi, 9.31 malam saya dah terpacak kat rumah klien ni.
9.45 malam baru dia sampai, maklum la flight antarabangsa kan memang lama sikit procedurenya, nak tunggu beg lagi.

Maka bermula la sesi siasatan.
Rupa2nya klien saya ni sakit lutut. Dia sampai xboleh nak lipat kaki, berjalan pun sakit.
Patut la nak saya datang cepat. Dah tak tahan sakit tu.
Dulu sebelum dia pergi trip ni pun dia ada sakit lutut, tapi lepas saya dah 'tekan2 n urut', alhamdulillah dah okey.
Ni jadi lagi sekali, saya plan nak guna teknik taping yang saya baru belajar tu, tapi di sebabkan sakit tu lain sikit kali ni, so saya guna lagi teknik 'tekan2 n urut' tu.

Ada lagi ke yang nak jumpa saya?

Love,
Fb page: Big Heart Physio
012-2998620 (helmi) / 013-2935318 (aini)

#bigheartphysio #fisioterapikerumah #bangi #kajang #putrajaya

No comments:

Post a Comment